Google Ads a ppc reklama jsou základem pro úspěšný marketing firmy i jednotlivce
Nástroj pro zobrazování reklam Google Ads a PPC reklama Vám pomohou oslovit zákazníky, kteří ve vyhledávání Google a v Google mapách hledají webové stránky firem, e-shopy, firmy a služby. Ve svém okolí i v celém regionu nebo v celé zemi. Správně nastavená PPC reklama a Google ads zajistí, že se Vaše stránky a kontakty zobrazí ve chvíli, kdy lidé ve vyhledávání hledají, přesně to, co nabízíte.
Proto jsou tyto nástroje základem pro marketing a marketingový mix téměř každého podnikatele a firmy. Ve výsledku u tohoto typu reklamy totiž platíte jen za přímé výsledky, jako jsou kliknutí na Váš kontakt, webovou stránku, produkt či službu. Případně je i možné, aby přímo v reklamách byl zobrazen telefonní kontakt, na který mohou lidé ihned zavolat.
Ukázka administračního prostředí v přehledu Google Ads a Google Analytics a běžící PPC reklama.
Jak funguje samotný Google ads a PPC reklama a proč je tak přínosný pro marketing?
Součástí nastavení těchto reklam v systému Google Ads jsou textová sdělení, odkazy, upoutávky, reklamní bannery, videa atp. Textové reklamy jsou zobrazeny na první stránce vyhledávání Google v několika formátech, na Youtube u tématických videí, v e-mailech a na tisícovkách webů, které spolupracují s Google.
Jedná se o portály, fóra, magazíny atd. Největší výhodou tohoto typu reklamy je bezesporu okamžitá měřitelnost a efekt, který okamžitě pocítíte na přílivu objednávek. Všechny reklamy pak lze přesně cílit na určité lokality, vyhledávací fráze a klíčová slova tak, aby maximalizovaly potřebný výsledek a zisk.
Má PPC reklama a marketing v Google Ads nějaký háček?
PPC reklama je jednou z mála reklam, u které můžete opravdu detailně měřit, kolik uživatelů reklamu vidělo, kolik uživatelů provedlo interakci a kolik Vás to stálo. Dle našich zkušeností mnoho podnikatelů ve svých kampaních ztrácí nemalé prostředky díky špatně sestaveným sloganům, cílení a rozpočtům. Celý proces vyžaduje koordinaci mnoha faktorů a především znalostí obsáhlého nastavení tak, aby investice do reklamy nepřesahovaly samotné zisky.
Cena nastavení reklamy a samotných prokliků se pak odvíjí od mnoha faktorů. Jedním z nejvíce zásadních je síla a počet konkurence. Pokud Vás zajímá PPC reklama a ještě nepoužíváte Google ads, nebo nejste s dosavadními výsledky spokojeni, neváhejte se na nás obrátit pro konzultaci zdarma.
Chcete se dozvědět více informací? Kontaktujte nás, poskytujeme konzultace zdarma!
Mohlo by Vás také zajímat